Kérdések és válaszok az elektronikus közbeszerzésben – Országos Közbeszerzési Konferencia


Helyszín
Hunguest Hotel Millennium *** Superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)


Kategóriák


Hazánkban egységes elektronikus közbeszerzési rendszer került kialakításra, melynek használata minden ajánlatkérő és ajánlattevő számára kötelező. A szemináriumon felhívjuk a figyelmet az elektronikus közbeszerzés során felmerülő praktikus kérdésekre, problémákra, gyakorlati tapasztalatokra, legújabb tudnivalókra, melyekkel szembesülnek az érintettek az elektronikus rendszer használata során. Továbbá gyakorlati tanácsokat adunk, hogy mire legyenek figyelemmel az elektronikus közbeszerzési rendszer használata során.

ELŐADÓINK >>

A KÉPZÉS IDŐPONTJA:

  • 2018. szeptember 18. (kedd), 10-15-ig, regisztráció 9 órától!

A KÉPZÉS DÍJA:

  • Részvételi díj: 29 900 Ft + Áfa / fő.
  • Ebéd igényelhető: 3 800 Ft + áfa /fő áron!
  • DR. MOLNÁR MARGARÉTA LL.M közbeszerzési szakértő, az Európai Unió Bizottsága EXEP szakértő bizottságának tagja,
  • DR. TÁTRAI TÜNDE egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem, Európai Bizottság szakértője.

 

TAKARÍTSON MEG 40% MÉG MA!

Amennyiben 2018. szeptember 16-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
40% KEDVEZMÉNNYEL 17 940 Ft + Áfa / fő áron
jelentkezhetnek a rendezvényünkre!

  • Amennyiben 2018. szeptember 14-ig regisztrál,
    30% KEDVEZMÉNNYEL 20 930 Ft + Áfa / fő áron
    jelentkezhet rendezvényünkre!

KÉSZÜLJÖN FEL IDŐBEN!

A CÉGKAPU BEÁLLÍTÁSAI, HASZNÁLATA
Online képzés a NAV és a NISZ szakértőivel
<< JELENTKEZZEN ITT >>
ÜZLETI SZERZŐDÉSEK ADÓTERVEZÉSE
Jogi továbbképzés Vadász Ivánnal
<< JELENTKEZZEN ITT >>

Elektronikus közbeszerzés irányelvi értelmezése – Elektronikus közbeszerzési példák Európában – Az elektronikus közbeszerzési rendszer használatának gyakorlati tapasztalatai – Legújabb tudnivalók, kérdések a rendszer használata kapcsán – Újdonságok, főbb változások az elektronikus közbeszerzési eljárásban a papír alapú eljárással szemben, elektronikus kommunikáció az eljárásban – Jogosultságok, jogosultsági rendszer kialakítása a rendszer használatához – Nyilatkozattétel, képviselet, ajánlattétel – Egyes eljárási cselekmények elektronikus támogatása, utólagos adatfeltöltési kötelezettség – Hasznos gyakorlati tanácsok ajánlatkérőknek és ajánlattevőknek a rendszer használatához – eESPD, E-certis – Elektronikus aláírás kérdése – Elektronikus adatbázisok – Elektronikus aukció, elektronikus licit, elektronikus katalógus, Dinamikus Beszerzési Rendszer – Konzultáció

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények. – Ebéd igényelhető: 3 800 Ft + áfa /fő áron!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>