Kötelező elektronikus közbeszerzés 2018. április 15-től! – Országos Közbeszerzési Konferencia


Helyszín
Hotel Hungaria City Center (volt Best Western Hotel Hungaria) **** (1074 Budapest, Rákóczi út 90.)


Kategóriák


FIGYELEM! A KÉPZÉS LÉTSZÁMA BETELT!

Jelentkezzen a 2018. április 24-én megrendezésre kerülő

KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK AZ ELEKTRONIKUS KÖZBESZERZÉSBEN

c. rendezvényünkre!

 

2018. április 15-től jelentős változás várható a közbeszerzések területén: kötelező jelleggel a papír alapú közbeszerzési eljárásról teljes egészében átállunk Magyarországon az elektronikus úton történő eljárásra. Hazánkban egységes elektronikus közbeszerzési rendszer került kialakításra, melynek használata minden ajánlatkérő és ajánlattevő számára kötelező lesz. Az elektronikus közbeszerzésre történő átállásra való felkészülés mellett, felhívjuk a figyelmet azokra a praktikus kérdésekre, melyekkel várhatóan szembesülni fognak az érintettek az elektronikus rendszer használata során.

ELŐADÓINK >>
  • DR. MOLNÁR MARGARÉTA közbeszerzési szakértő, az Európai Unió Bizottsága EXEP szakértő bizottságának tagja,
  • DR. TÁTRAI TÜNDE egyetemi docens, Budapesti Corvinus Egyetem, Európai Bizottság szakértője.

HA NEM TUD ELJÖNNI RENDEZVÉNYÜNKRE, VÁLASSZA ONLINE KÉPZÉSÜNKET!

A KÉPZÉS IDŐPONTJA:

2018. március 29. (csütörtök), 10-15-ig, regisztráció 9 órától!

A KÉPZÉS DÍJA:
Részvételi díj: 29 900 Ft + Áfa / fő.  – Ebéd igényelhető: 3 800 Ft + áfa /fő áron!

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK:

TAKARÍTSON MEG 40% MÉG MA!

Amennyiben 2018. március 27-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
40% KEDVEZMÉNNYEL 17 940 Ft + Áfa / fő áron
jelentkezhetnek a rendezvényünkre!

Amennyiben 2018. március 26-ig regisztrál,
30% KEDVEZMÉNNYEL 20 930 Ft + Áfa / fő áron
jelentkezhet rendezvényünkre!

HA NEM TUD ELJÖNNI RENDEZVÉNYÜNKRE, VÁLASSZA ONLINE KÉPZÉSÜNKET!

KÉSZÜLJÖN FEL IDŐBEN!

ITT AZ ÚJ EURÓPAI ADATVÉDELMI RENDELET (GDPR)!
Adatvédelmi Konferencia a NAIH szakértőivel
<< JELENTKEZZEN ITT >>
ÜZLETI SZERZŐDÉSEK ADÓTERVEZÉSE
Jogi továbbképzés
<< JELENTKEZZEN ITT >>

Elektronikus közbeszerzés irányelvi értelmezése ▪ Elektronikus közbeszerzési példák Európában ▪ Az elektronikus közbeszerzési rendszer bemutatása ▪ Újdonságok, főbb változások elektronikus közbeszerzési eljárásban a papír alapú eljárással szemben ▪ Regisztráció ▪ Nyilatkozattétel, képviselet ▪ Egyes eljárási cselekmények elektronikus támogatása ▪ eESPD, E-certis ▪ Elektronikus aláírás kérdése ▪ Elektronikus adatbázisok ▪ Elektronikus aukció, elektronikus licit,  elektronikus  katalógus, Dinamikus Beszerzési Rendszer ▪ Konzultáció

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények. – Ebéd igényelhető: 3 800 Ft + áfa /fő áron!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
FMK nyilvántartási számunk: 00126-2010
Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-2536.