Megalapozatlan ügyfélpanaszok kezelése – Ügyfél-kommunikációs képzés


Helyszín
Hunguest Hotel Millennium *** Superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)


Kategóriák


A KISCSOPORTOS KÉPZÉS LÉTSZÁMA BETELT
TÖBB JELENTKEZŐT NEM TUDUNK FOGADNI!

A jogos panaszok kezelése, megválaszolása sem könnyű, de még nehezebb az elutasítás. Szeretnénk, ha Ügyfeleink elégedettek lennének, mégis bizonyos esetekben olyan dolgot kifogásolnak, amelyre nem szerződtünk, amiért nem fizettek, ami teljesíthetetlen, vagy teljesítése gazdaságtalan volna. Nehéz ilyenkor megtalálni a megfelelő kommunikációs módszert, ami segít megértetni az elégedetlen Ügyféllel, hogy korrekt módon jártunk el vele szemben, anélkül, hogy mindez udvariatlanságnak, kioktatásnak tűnne számára. Módszereket mutatunk be, amelyek segíthetnek, hogy személyesen, telefonon és írásban a legjobb gyakorlatnak megfelelően, ügyfél¬barát módon kezeljük a megalapozatlan panaszokat (is).

Minden résztvevőnk megkapja előadónk Panaszügyek hatékony megoldása c. könyvét 3 990 Ft értékben!

TÉMAKÖRÖK:

A panasz, reklamáció fogalma ▪ A jogos és megalapozatlan panaszok megkülönböztetése ▪ Hogy hozzunk jó döntést? ▪ Mit kezdjünk vele, ha csak részben jogos panasz? ▪ Döntési szempontok panaszügyekben ▪ Hogyan kommunikáljuk az elutasító tartalmú döntésünket anélkül, hogy megbántanánk vele Ügyfelünket? ▪ A jogorvoslati tájékoztató szerepe ▪ Mit kezdjünk azokkal, akik nem fogadják el az elutasítást, de nem is élnek a jogorvoslat lehetőségével? ▪ Hogyan különböztethetjük meg azt, ha az Ügyfél nem érti a választ, attól, hogy ha nem fogadja el a döntésünket? ▪ A lánclevelezés kialakulása és kezelése ▪ Mit kezdjünk, hogyan kommunikáljunk a notórius, visszatérő reklamálókkal? ▪ Mit tegyünk ismétlődő hibák esetén? ▪ Esettanulmányok ▪ Konzultáció

ELŐADÓNK:

  • Arany Ferenc vezető tanácsadó, Gold Invest Tanácsadó Kft. (A „Panaszügyek hatékony megoldása” című szakkönyv szerzője)

A KÉPZÉS IDŐPONTJA:

  • 2018. november 26. (hétfő), 10-15-ig, regisztráció 9:30-tól!

RÉSZVÉTELI DÍJ

  • 39 900 Ft + Áfa / fő. – Ebéd külön igényelhető: 3 200 Ft + áfa /fő áron!
  • Amennyiben 2018. november 22-ig regisztrál
    20% KEDVEZMÉNNYEL 31 920 Ft + Áfa / fő áron
    jelentkezhet rendezvényünkre!

TAKARÍTSON MEG 40% MÉG MA!

Amennyiben 2018. november 22-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
23 940 FT + ÁFA / FŐ ÁRON
jelentkezhetnek rendezvényünkre!

A System Media Kft.-t az OPTEN “A” minősítésű üzleti partnernek nyilvánította! Az “A” kockázati minősítésű cég az üzleti élet egyik legmegbízhatóbb szereplője, a vele való üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata rendkívül alacsony!

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények.
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

CÉGKAPU BEÁLLÍTÁSAI, HASZNÁLATA
Online képzés a NISZ szakértőivel
<< MOST MEGNÉZEM >>
FELMONDÁS - FEGYELMI - KÁRTÉRÍTÉSI FELELŐSSÉG
Munkajogi Képzés
<< MOST MEGNÉZEM >>