Webáruházak, dropshipping adatvédelmi, adózási feladatai – Szakmai Konferencia


Helyszín
Hotel Hungaria City Center (volt Best Western Hotel Hungaria) **** (1074 Budapest, Rákóczi út 90.)


Kategóriák


A RENDEZVÉNY TECHNIKAI OKOK MIATT ELMARAD!

Évről-évre nő az interneten való értékesítés Magyarországon és szerte a világon. Egyre több webáruházat, dropshippinget találunk a neten.

Milyen szabályokat kell betartani az üzemeltetés során? Ugyanazok a szabályok országon belüli vagy Uniós értékesítés esetén? Kezelhetjük a vásárlók adatait? Be kell jelentenünk a hatóságoknál a tevékenységet? A webáruházak szem előtt vannak! A hatóságok különösen nagy hangsúlyt fektetnek az ellenőrzésükre. Senki nem szeretne több milliós bírságot fizetni.

Jöjjön el konferenciánkra és szakértőink segítenek eligazodni a szerteágazó adózási és adatvédelmi feladatok közt.

TÉMAKÖRÖK:

(Kneitner Lea) Webshopok adózása és dropshipping: webshop nyitása – kapcsolódó adótörvények – webshop értékesítése EU-s magánszemélynek – távértékesítés szabályai – webshop értékesítése EU-n kívüli magánszemélynek – webshop értékesítése EU-s társaságoknak – közösségi termékértékesítés szabályai, speciális szabályok – webshop értékesítése EU-n kívüli társaságoknak – export értékesítés kezelése – webshop értékesítése adómentes társaságoknak- speciális szabályok – áfa-regisztráció az egyes országokban – webshop adótervezési kérdései, EKAER, szállítólevél, raktári kérdések – dropshipping áfa adójogi kérdései – dropshipping EU-s szabályai és a 3. országbeli szabályok, Kapcsolódó elektronikus szolgáltatások adózása és az online vállalkozások: mi minősül elektronikus szolgáltatásnak – elektronikus szolgáltatás speciális esetei – MOSS rendszer kérdései – adóalanynak és nem adóalanynak hogyan kell számlázni – előleg fizetése elektronikus szolgáltatás nyújtásánál – számlakiállítási kötelezettség teljesítése különböző országok szabályai szerint – bevallási kötelezettség teljesítése – adóellenőrzési kérdései

(dr. Mayer Erika) Webáruházak, dropshippingek adatvédelmi feladatai: Kinek kötelező a GDPR rendelkezéseinek való megfelelés? – Adatkezelő és adatfeldolgozó meghatározása, elkülönítése – Az adatfeldolgozói szerződések – Szuperelvek: megfelelőség és elszámoltathatóság – Hogyan határozzuk meg az adatkezelés jogalapját? – Mit jelent a célhoz kötött adatkezelés, adattakarékosság, korlátolt tárolhatóság és pontosság? – A privacy by design – Belső adatvédelmi szabályzat: (rendszerekhez, nyilvántartásokhoz való jogosultságok rögzítése, feladatok kezelése, adatbiztonsági követelmények, adatvédelmi incidensek kezelése, folyamata) – Mikor kell adatvédelmi nyilvántartást vezetni? – Facebook oldal és az adatkezelés – Érintetti jogok és az érintettek tájékoztatása – Szankciók, amikkel számolni kell – Konzultáció

ELŐADÓINK:

  • Kneitner Lea okleveles Közgazdász, okleveles Nemzetközi és Igazságügyi Adószakértő, TILEA Tanácsadó Kft.,
  • dr. Mayer Erika ügyvéd

A KÉPZÉS IDŐPONTJA:

  • 2018. november 26. (hétfő), 9-17-ig, regisztráció 8:30-tól!

RÉSZVÉTELI DÍJ

  • 20 990 Ft + Áfa / fő. – Ebéd külön igényelhető: 3 800 Ft + áfa /fő áron!

A System Media Kft.-t az OPTEN “A” minősítésű üzleti partnernek nyilvánította! Az “A” kockázati minősítésű cég az üzleti élet egyik legmegbízhatóbb szereplője, a vele való üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata rendkívül alacsony!

TAKARÍTSON MEG 3 000 FT MÉG MA!

Amennyiben egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
17 990 FT + ÁFA / FŐ ÁRON
jelentkezhetnek rendezvényünkre!

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények.
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

CÉGKAPU BEÁLLÍTÁSAI, HASZNÁLATA
Online képzés a NISZ és a NAV szakértőivel
<< MOST MEGNÉZEM >>
ÜZLETI SZERZŐDÉSEK ADÓTERVEZÉSE
Online képzés Vadász Ivánnal
<< MOST MEGNÉZEM >>