Elektronikus ügyintézés, cégkapus szolgáltatások 2019. – Változások, aktualitások – Gyakorlati Bemutató


Helyszín
Hunguest Hotel Millennium *** Superior (1089 Budapest, Üllői út 94-98.)


Kategóriák


A teljes körű elektronikus ügyintézés idén január 1-jén lépett hatályba, és a gazdálkodó szervezetek számára csak ez az út marad a Hatóságokkal történő kommunikációra. A biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségeken (KÜNY tárhely, cégkapu, hivatali tárhely) keresztül az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot és fordítva is igaz. Ismerje meg a rendszer működését, valamint a folyamatosan változó jogszabályi környezetet!

Bemutatónkon keresztül Ismerje meg a rendszer működését, az új beállítási lehetőségeket,
valamint a folyamatosan változó jogszabályi környezetet!

Gyakorlati képzésünket ajánljuk a gazdálkodó szervezetek:

  • operatív vezetőinek, cégkapu megbízottaknak,
  • gazdasági vezetőinek, könyvelőinek.

HA NEM TUD ELJÖNNI, VÁLASSZA A RENDEZVÉNYBŐL KÉSZÜLT ONLINE KÉPZÉSÜNKET!

FŐBB TÉMAKÖRÖK:

Az elektronikus ügyintézés keretszabályai ▪ Elvek az e-ügyintézésben ▪ Egyes részletszabályok az e-ügyintézésben ▪ E-ügyintézésre kötelezettek köre ▪ Azonosítás ▪ Tárhely szolgáltatások (KÜNY, Cégkapu, Hivatali tárhely) ▪ Rendelkezési Nyilvántartás ▪ Személyre Szabott Ügyintézési Felület ▪ Dokumentum hitelesítés ▪ Általános Célú kérelem Űrlap Szolgáltatás (ún. e-Papír) ▪ Speciális szabályok a NAV előtti e-ügyintézésre, kapcsolódás az e-ügyintézési keretszabályokhoz ▪ Kötelező cégkapu használat adóügyekben is ▪ Jogosultság vizsgálat ▪ eBev portálon adott meghatalmazás ▪ Címzési elvek ▪ ePapír-szolgáltatás ▪ SZÜF ügyintézési példák ▪ Önkormányzati, hivatali portál ▪ ÁNYK küldés cégkapun ▪ A Hiteles ePostafiók működése (tárhelyek, dokumentumkezelés stb.) ▪ Tárhely adminisztrációs felület (ügykezelők, korlátozott hozzáférésű címkék, automatikus címkézési szabályok, vevénykezelés) ▪ ugyfelkapu.gov.hu ▪ Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás (ONYA) – Konzultáció

ELŐADÓNK:

  • Kelemen Hilda osztályvezető, NAV Csongrád Megyei Adó- és Vámigazgatósága, Ügyfélkapcsolati Osztály

A KÉPZÉS IDŐPONTJA

  • 2019. május 9. (csütörtök), 10-15-ig, regisztráció 9-tól!

RÉSZVÉTELI DÍJ

  • 29 900 Ft + Áfa / fő.
  • Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények, büfé.
  • Ebéd igényelhető 3 200 Ft + áfa /fő áron.
  • Amennyiben 2019. május 2-ig regisztrál,
    30% KEDVEZMÉNNYEL 20 930 Ft + Áfa áron,
  • amennyiben 2019. május 6-ig regisztrál,
    10% KEDVEZMÉNNYEL 26 910 Ft + Áfa áron jelentkezhet rendezvényünkre!

A System Media Kft-t az OPTEN “A” minősítésű üzleti partnernek nyilvánította! Az “A” kockázati minősítésű cég az üzleti élet egyik legmegbízhatóbb szereplője, a vele való üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata rendkívül alacsony!

TAKARÍTSON MEG 35% MÉG MA!

Amennyiben 2019. május 7-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
19 435 FT + ÁFA / FŐ ÁRON
jelentkezhetnek rendezvényünkre!

Jogi képzéseinket a Magyar Jogászegylet Fővárosi és Pest Megyei Szervezete szakmai támogatásával szervezzük!

VÁLASSZA A KONFERENCIÁBÓL KÉSZÜLT ONLINE KÉPZÉST!

A TÁVOKTATÁSOS ONLINE KÉPZÉS ELŐNYEI:

  • Korlátlan hozzáférés, többször visszanézhető, témakörre kereshető tananyag.
  • Oktatási portálunkon keresztül világ bármelyik pontjáról elérhetőek internet kapcsolattal rendelkező számítógépről, korlátlanul a nap 24 órájában.
  • Tematizálás és kereshetőség. A rendezvényekről készült kép- és hanganyag modulokba rendezve, speciális video formátumban jelennek meg, ahol a videofilmek és a filmen belüli anyagrészek, tematikusan, témakörökre bontva kereshetőek.

NÉZZEN BELE az ONLINE képzésből készült videóba!

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények.
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>

(16 KREDIT) ADÓZÁS – SZÁMVITEL 2019.
KÖNYVELŐIRODÁK, ADÓSZAKÉRTŐK, ADÓTANÁCSADÓK ONLINE, KREDITPONTOS TOVÁBBKÉPZÉSE
<< MOST MEGNÉZEM >>
(4 IFRS KREDIT) AZ IFRS-EK AKTUÁLIS HELYZETE MAGYARORSZÁGON 2019.
ONLINE KREDITPONTOS IFRS KÖNYVELŐ TOVÁBBKÉPZÉS
<< MOST MEGNÉZEM >>