Ez a képzés már nem elérhető!
A KÉPZÉS DÍJA:
Részvételi díj: 24 900 Ft + Áfa / fő – Ebéd külön igényelhető: 3 000 Ft + Áfa /fő áron!
IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK:
- Amennyiben 2015. szeptember 9-ig regisztrál,
30% KEDVEZMÉNNYEL 17 430 Ft + Áfa / fő áron jelentkezhet rendezvényünkre. - Amennyiben 2015. szeptember 1-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
40% KEDVEZMÉNNYEL 14 940 Ft + Áfa / fő áron jelentkezhetnek a rendezvényre!
A MEGHIRDETETT KEDVEZMÉNYEK NEM VONHATÓK ÖSSZE!
ONLINE KÉPZÉS:
HA NEM TUD ELJÖNNI, SZEMÉLYESEN RÉSZT VENNI A RENDEZVÉNYEN, JELENTKEZZEN ONLINE KÉPZÉSÜNKRE!
- Az online képzés a konferencia kép-, hang- és szakmai anyagából készült, amely egy speciális videolejátszón tematikusan kereshető.
- 2015. szeptember 21-től 2015. december 31-ig elérhető.
- Korlátlan hozzáférés a világ bármelyik pontjáról, internet kapcsolattal rendelkező számítógépéről.
Online képzési díj: 19 900 Ft + Áfa /fő (A részvételi díjra árkedvezmény NEM vonatkozik!)
RENDEZVÉNYAJÁNLÓ:
- Az elektronikus építési napló gyakorlata, vezetésének lépései a gyakorlatban (Elmélet+gyakorlat)
Dátum, időpont: 2015.09.15.Mit érdemes tudni a magáncsődről? – Online Jogi képzés dr. Kerepesy Krisztián bíróval
Dátum, időpont: 2015.08.26. - Az ingatlan bérbeadásból származó gyakorlati problémák és megoldásuk – Jogi képzés dr. Fónyiné dr. Kazareczki Andrea címzetes törvényszéki bíróval
Dátum, időpont: 2015.09.22. - Munkahelyi adatvédelem – Adatkezelés, szabályozás – A munkáltató és a munkaválla jogai és kötelezettségei – Jogi képzés dr. Kulisity Mária munkaügyi bíróval
Dátum, időpont: 2015.09.23. - Változik az adatvédelmi törvény (Infotv.) – Adatvédelmi Konferencia
Dátum, időpont: 2015.09.29. - Kamerarendszerek törvényes használata, megváltozott adatvédelmi szabályai – Adatvédelmi Konferencia
Dátum, időpont: 2015.10.27.
- dr. Tátrai Tünde, egyetemi docens, közbeszerzési szakértő, Budapesti Corvinus Egyetem
- dr. Fribiczer Gabriella közbeszerzési szakértő, európai jogi szakjogász Dr. Kardkovács és Társai Ügyvédi Iroda
Az Európai Unió 2014. tavaszán új közbeszerzési irányelveket fogadott el, amelyek magyar jogba történő átültetésére a Miniszterelnökség elkészítette az új közbeszerzési törvényt, ami a Parlamenthez benyújtott TERVEZET értelmében 2015. november 1-jén hatályba is lép. Az előadás fókuszában a Parlament által tárgyalt tervezet áll, melynek ismertetése során megosztjuk az új irányelvekkel, az implementáció során felhalmozódott európai tapasztalatokat és jogeseteket is.
.
Mit várhatunk az új közbeszerzési törvénytől?
Az Európai Unió három új közbeszerzési tárgyú irányelvének elfogadása az uniós közbeszerzési jog átfogó reformját valósítja meg. Az új irányelvek megközelítésmódjukban és a közbeszerzésekre vonatkozó szemléletük tekintetében is újdonságot hoznak.
Az uniós jogalkotó 2014. február 26. napján három új, a közbeszerzésekre vonatkozó irányelvet fogadott el, amelyek az EU Hivatalos Lapjában 2014. március 28. napján kerültek kihirdetésre. Az új közbeszerzési tárgyú irányelveket a tagállamoknak főszabály szerint legkésőbb 2016. április 18. napjáig, az elektronikus közbeszerzésre vonatkozó részeket a központi beszerző szervek tekintetében 2017. április 18. napjáig, valamennyi ajánlatkérő szervezetre vonatkozóan pedig 2018. október 18. napjáig kell átültetniük a tagállami jogokba.
Változik az irányelvi struktúra is. A klasszikus ajánlatkérők beszerzéseit szabályozó 2004/18/EK-irányelvet felváltó 2014/24/EU-irányelv (klasszikus irányelv) és a közszolgáltatók beszerzéseire irányadó 2004/17/EK-irányelvet felváltó 2014/25/EU-irányelv (közszolgáltatói irányelv) mellett új irányelvi szabályozásként jelenik meg a koncessziós szerződésekről szóló 2014/23/EU-irányelv (koncessziós irányelv).
Az uniós jogi háttér változása kapcsán ki kell emelni, hogy az új irányelvek megközelítésmódjukban és a közbeszerzésekre vonatkozó szemléletük tekintetében is újdonságot hoznak. Míg a korábbi évek szabályozását az határozta meg, hogy az EU tagállamai között létrejöjjön egy egységes belső piac a közbeszerzések területén, ahol a piaci verseny előnyei torzulásmentesen érvényesülhetnek, az uniós vállalkozások egyenlő esélyekkel hozzáférhetnek más tagállami közbeszerzésekhez, most előtérbe kerül az a látásmód, hogy a szabályozás a közbeszerzések különböző stratégiai célokra való felhasználását elősegítse.
Az egyes jogintézmények szabályaiban a tagállamok számára szélesebb lehetőség nyílik arra, hogy a fontos társadalmi-gazdasági célkitűzések, különösen az innováció, a szociális célkitűzések (ennek körében többek között a foglalkoztatás, munkahelyteremtés), valamint a fenntarthatóság (környezetvédelem) a közbeszerzési politika integráns részévé váljanak. Az uniós tagállamok társadalmi értékeinek hangsúlyosabb megjelenését tükrözi az is, hogy az új irányelveken végigvonul az a követelmény, hogy a környezetvédelmi, szociális és munkajogi előírásokat a közbeszerzések során be kell tartani. Mindez hozzájárul az európai társadalmi-gazdasági értékeket tiszteletben tartó gazdasági szereplők versenyképességének fenntartásához.
Az uniós közbeszerzési irányelvek alapján elkészült az új magyar közbeszerzési törvény koncepciója, amely gyorsítani, egyszerűsíteni és jogszerűbbé akarja tenni az eljárásokat.
A jogszabálytervezet megalkotásának legfőbb jogpolitikai céljai a következőek voltak:
- a közbeszerzések átláthatóságának garantálása,
- az eljárások egyszerűsítése,
- az eljárások gyorsítása,
- a vállalkozások adminisztratív terheinek csökkentése,
- a társadalmilag és gazdaságilag legmegfelelőbb beszerzési eredmény elérése,
- a Kkv-k sikeres szereplésének elősegítése,
- a szélesebb körű verseny előmozdítása.
A hatályos közbeszerzési törvény szerkezeti felépítését a törvényjavaslat is átveszi, megtartja azt a szerkesztési megoldást. A tervezet első része az általános rendelkezéseket tartalmazza, a második rész az uniós értékhatárt elérő értékű közbeszerzések szabályairól rendelkezik, a harmadik rész az uniós értékhatár alatti eljárás, a negyedik rész a koncessziós beszerzési eljárás, az ötödik rész a szerződésekkel kapcsolatos rendelkezéseket tartalmazza, a hatodik rész a közbeszerzésekkel kapcsolatos jogorvoslatok szabályait rögzíti, a hetedik rész a Közbeszerzési Hatóságra és Döntőbizottságra vonatkozó szervezeti és egyes hatósági eljárásokra vonatkozó szabályokat, a nyolcadik rész a záró rendelkezéseket tartalmazza.
A szabályozási célkitűzések a törvényjavaslatban
A közbeszerzések átláthatóságának garantálása
A törvényjavaslat továbbra is fenntartja, hogy az ajánlatkérők a Közbeszerzési Hatóság által fenntartott Közbeszerzési Adatbázisban a közbeszerzésekre vonatkozó széles körű információkat, köztük minden, a törvény hatálya alá tartozó szerződést kötelesek közzétenni. Bővül az Adatbázisban közzéteendő adatok köre, a javaslat alapján az Összegezést is fel kell majd tölteni.
A javaslat részletesebb szabályokat ad arra vonatkozóan, hogy az ajánlattevők mely adatokat nem nyilváníthatják ajánlatukban üzleti titoknak.
A javaslat rögzíti, hogy a törvény alapelveinek a szerződés teljesítésének létszakaszában is érvényesülnie kell, meghatározza azokat az eseteket, amikor a szerződés módosítása közbeszerzési szempontból elfogadható. A törvényjavaslat a Közbeszerzési Hatóság részére a szerződésekkel kapcsolatos hatósági ellenőrzési jogkört és a közpénzekkel való felelős gazdálkodás megsértése miatt semmis szerződésmódosítások esetén közérdekű keresetindítási jogot is biztosít.
Az írás folytatása elolvasható A közbeszerzési eljárások új szabályai című könyvben, ahol a törvénytervezet további célkitűzéseiről, a fontosabb változásokról is olvashat.
Forrás: A közbeszerzési eljárások új szabályai, Fórum Média Kiadó, Bp. 2015
- Az új közbeszerzési törvény tervezete,
- Az új európai közbeszerzési irányelvek és bírósági döntések,
- Aktuális Döntőbizottsági határozatok,
- Konzultáció
Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények. Ebéd külön igényelhető: 3 000 Ft + Áfa /fő áron!
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
FMK nyilvántartási számunk: 00126-2010
Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-2536.