Nemzetközi adótervezés, adóoptimalizálás – “Panama Papers” – Banktitok megszűnése – A legújabb adótervezési trendek


Helyszín
Hotel Hungaria City Center (volt Best Western Hotel Hungaria) **** (1074 Budapest, Rákóczi út 90.)


Kategóriák


Az OECD és G20 égisze alatt a világ számos országában 2016-tól és 2017-től bevezetik a banki adatok automatikus cseréjét. A rendszer lényege, hogy csatlakozó országokban működő pénzügyi intézmények egységes ügyfél-átvilágítási procedúra keretében kötelesek azonosítani a céges, az alapítványi és a trustee számla esetén is a tényleges tulajdonost, megnézik, melyik ország adózója az illető, majd az adatait elküldik az adott állam adóhatóságának. Hosszú a lista, hogy manapság milyen szabályokat nem vesznek figyelembe a nemzetközi konstrukciók kialakítása során, de az egyik legklasszikusabb hiba, amikor a banki adatok automatikus cseréje miatt a meglévő céges struktúrát nem igazítják hozzá a tényleges tulajdonos országának adójogi szabályaihoz. Jöjjön el konzultációs képzésünkre, tegye fel előre kérdéseit!

A KÉPZÉS IDŐPONTJA:
2016. szeptember 19. (hétfő), 10-13:15-ig, regisztráció 9-tól!

A KÉPZÉS DÍJA:
Részvételi díj: 24 900 Ft + Áfa / fő.
– A részvételi díj tartalmazza az ellátást (Kávé, tea, reggeli sütemények, szendvicsek.)

IGÉNYBE VEHETŐ KEDVEZMÉNYEK:

  • Amennyiben 2016. szeptember 16-ig regisztrál,
    40% KEDVEZMÉNNYEL 14 940 Ft + Áfa / fő áron jelentkezhet rendezvényünkre.
  • Amennyiben 2016. szeptember 16-ig egy cégtől ketten vagy kettőnél többen regisztrálnak,
    50% KEDVEZMÉNNYEL 12 450 Ft + Áfa / fő áron jelentkezhetnek a rendezvényre!

A MEGHIRDETETT KEDVEZMÉNYEK NEM VONHATÓK ÖSSZE!

KAPCSOLÓDÓ RENDEZVÉNYÜNK

BIZALMI VAGYONKEZELÉS (TRUST)
LEHETŐSÉGEK – KORLÁTOK – JOGSZABÁLYI HÁTTÉR

2016 / október / 12 / szerda / 10-13:15 / Hotel Hungaria City Center ****
<< JELENTKEZZEN ITT >>

ONLINE JOGI KÉPZÉSAJÁNLÓ

dr.magyar-csabaDr. Magyar Csaba ügyvezető igazgató,
okleveles adószakértő, Crystal World Wide Limited

 

 

 

 

karacsony_balazsKarácsony Balázs
nemzetközi adómenedzser, adótanácsadó
Crystal World Wide Limited

 

 

 

  • Dr. Nagy Szabolcs jogi igazgató, adószakértő Crystal World Wide Limited

Az OECD és G20 égisze alatt a világ számos országában 2016-tól és 2017-től bevezetik a banki adatok automatikus cseréjét. A rendszer lényege, hogy csatlakozó országokban működő pénzügyi intézmények egységes ügyfél-átvilágítási procedúra keretében kötelesek azonosítani a céges, az alapítványi és a trustee számla esetén is a tényleges tulajdonost, megnézik, melyik ország adózója az illető, majd az adatait elküldik az adott állam adóhatóságának. Hosszú a lista, hogy manapság milyen szabályokat nem vesznek figyelembe a nemzetközi konstrukciók kialakítása során, de az egyik legklasszikusabb hiba, amikor a banki adatok automatikus cseréje miatt a meglévő céges struktúrát nem igazítják hozzá a tényleges tulajdonos országának adójogi szabályaihoz.

Összegzés az automatikus információcsere eddigi tapasztalatairól. ▪ Esettanulmányok a közelmúltból. ▪ Milyen hatással volt a nemzetközi céges konstrukciókra az információcsere? ▪ Melyek voltak a legnépszerűbb megoldások 2016-ban? ▪ Itt a BEPS! ▪ Várható adótervezési trendek 2017-től. ▪ Üzleti megoldások az automatikus információcsere világában ▪ Legfelkapottabb helyszínek ▪ Mi a de-offshorizáció? ▪ Adóügyi illetőség szabályai ▪ Konzultáció

Elhelyezés: Kényelmes ülőhelyekkel berendezett konferenciateremben.
Ellátás: Kávé, tea, reggeli sütemények, szendvicsek.
Jelentkezési feltételek: A jelentkezés fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjat, a SBERBANK: 14100237-10421849-01000004 számlaszámra számlánk alapján szíveskedjen utalni. A részvételi díj tartalmazza a reggeli büfé, az üdítő, kávé költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a részvételi költséget megbontjuk felnőttoktatásra és az étel-ital fogyasztásra, mint közvetített szolgáltatásra. Lemondást csak írásban fogadunk el a rendezvényt megelőző 3. munkanapig. Ezt követő lemondás esetén a részvételi díj 50% + áfa költségét adminisztrációs díjként számlázzuk. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban lemondásra, a részvételi díj teljes összegét kiszámlázzuk! Résztvevőinknek a rendezvény témájában oktatási segédanyagot és jegyzetet adunk.
Az legkedvezményesebb online jelentkezés feltétele, hogy a jelentkező hozzájárul, hogy adatait megadva feliratkozik a System Media hírlevelére és elfogadja a System Media Kft. adatkezelési szabályzatát. Az adatkezelési szabályzatról itt olvashat bővebben: >>>
FMK nyilvántartási számunk: 00126-2010
Intézmény akkreditációs lajstromszámunk: AL-2536.